Sajtfesztivál Pomaz

Contents

1. 2015. február 10. folyamatosan frissítve!
  2. Élelmiszerhamisításért több milliós bírság
  3. Boldog Kukta: Gasztronómiai programok Magyarországon

Pomáz II. Pomáz I. Budakalász Érd Vértesszőlős Abda Győrzámoly Mosonmagyaróvár Rajka Gombász Kör tanulmányi kirándulása Kirándulás Budapest Pünkösdi Bornap Borfesztivál, szüreti mulatság Mátraszentimre Pannon Bországgyűlés Borfesztivál, szüreti mulatság Városliget Eperfesztivál Fesztivál Tahitótfalu Gombász Kör tanulmányi kirándulása Kirándulás Pilisszentkereszt Napfényes Fesztivál Fesztivál Petőfi Csarnok Klub és Trophy Kiállítás és V. Bullterrier Baráti Találkozó Kiállítás Népliget Vigyél haza! Örökbefogadó nap Egyéb Illatos út Gombász Kör tanulmányi kirándulása Kirándulás Budakeszi Gombász Kör tanulmányi kirándulása Kirándulás Vadaskert Szedd magad!

Pomáz Kannavirág-fesztivál Fesztivál Zalakaros A havi összejövetelek helye általában a József Attila Művelődési Ház. Gödi Kertbarát Klub évi programja. Jan 21 Gödi Kertbarát Klub alakulásának ik évfordulója Jan Tagnyilvántartási nap. Tagdíj rendezés, új tagok felvétele, kiemelkedő munkát végzett kertbarát tagok jutalmazása, vezetőség tagjainak beszámolója az elvégzett munkájáról.

JAMH évi pénzügyi terv teljesülése és a évi pénzügyi terv Előadó: Kovács Andrea Éva Az ellenőrző bizottság beszámolója Előadó: Czombos Lajos az ellenőrző bizottság elnöke Új vezetőségi tag és ellenőrző bizottsági tagok választása Nőnapi köszöntő. Márc Városi ünnepségen részvétel. Hungexpo Construma kiállítás megtekintése Május 7. Tanya: Kiállítás megbeszélése.

• Tixa // XVI. Magyarországi Újbor és Sajt Fesztivál - Corinthia Hotel Budapest.
  • videkilany hu Kispest.
  • egyedülállók klubja Budapest Xviii. Keruelet.
  • PANNI SAJTMŰHELYE - SAJTOK HÁZI KÉSZÍTÉSE.
  • Fesztivál | Duna-Part programajánló.
  • Nagyhalasz szexpartner.
  • prostik Paks.

Aug Városi ünnepségeken részvétel. Szeptember 7-én 11 órától én 12 óráig péntek-vasárnap Kertkultúra kiállítás. Szeptember OMÉK kiállítás megtekintése. Kertkultúra kiállítás értékelése, pénztári beszámoló, Kirándulás szervezés. Jövő évi program megbeszélése Október Kirándulás Gyöngyös-Nagyréde Október 23 Részvétel a városi ünnepségen.

November JAMH Katalin bál megszervezése. November 24 15 óra. Katalin bál. December JAMH Az éves munka értékelése, a kiváló munkát végző aktivisták jutalmazása. Év búcsúztatás. Jön a Mikulás. Göd Zombory László elnök. Gyáli Kertbarát Kör. Egyesületünk Éves munkaterv alapján dolgozunk, 5 fős vezetőséggel. Havonta egy alkalommal gyűlést tartunk, és szinte havonta szervezünk külön programokat. Király László elnök Gyáli Kertbarátok hírmondója-Erdélyi kiruccanás: A földművelő emberek a hideg téli napok elmúltával elkezdik az új gazdasági évet, tervezgetve, álmokat szőve.

Február végén, március elején a kora tavaszi nap langyos sugarai megsimogatták a tájat. A tavaszi melegrekordok után ez év májusa hidegrekordokkal lepett meg bennünket. Sajnos sokfelé fagykárok is keletkeztek.

Jelenlegi hely

Rövid idő alatt kellett sok kerti munkát elvégezni. Megint eltelt egy hónap mozgalmas időszakkal. Január án közgyűlést tartottunk, február én farsangi rendezvényt szerveztünk majd február én taggyűlést tartottunk. Március én metszési bemutatót tartott Gyócsi Zoltán tagtársunk. Március én az Orchidea kiállításon vettünk részt a Vajdahunyad várban. Március én a Művelődési Házban erdélyi néptánc bemutatón vettünk részt.

Március én a Szent István téren és a Kálvin téren takarítottunk és virágot ültettünk. Március án Agárdon voltunk a fürdőben. Március én taggyűlést tartottunk. Április 1-én a Szent István téren, 2-án pedig az Egressy út-Vecsési út kereszteződésénél lévő keresztnél virágot ültettünk. Április 8-án Kecskeméten voltunk a fürdőben, délután pedig a Táborfalvai Kertbarátok vendégei voltunk.

Április én a Költészet Napján vettünk részt. Április án a Tátika óvodában virágot ültettünk a gyerekekkel együtt. Április án földcserét végeztünk az Egressy út- Vecsési út kereszteződésénél lévő keresztnél. Április án taggyűlést tartottunk. Április án a Föld Napja alkalmából szemétszedésen vett részt a tagság egy része. Május 6-án a hagyományos Anyák Napi ünnepségünkön a Tulipán utcai óvodások szerepeltek nagy sikerrel. Ezen a napon volt a Föld Napja alkalmából meghirdetett rajzpályázat eredményhirdetése is. A rajzpályázatra pályamű érkezett, mind színes, ötletes alkotás.

A szakmai zsűri 22 alkotást díjazott és emléklapot adott át. A szeptemberi terménykiállításon minden díjazott alkotást láthat a közönség. Tagjaink palántáztak, gyomláltak és tesztlap kitöltés is szerepelt a programban. Május ig erdélyi túrán vettünk részt 37 fővel a régi csodák után kutatva. Erdély csodálatos helyei minden évszakban hívogatják a kalandvágyó utazókat, de tavasszal még ellenállhatatlanabbak a környék csodás városai, különleges hegyei és mély, tiszta vizű tavai.

Emellett Erdély képes arra, amire semmilyen más hely: visszarepít az időben és megmutat egy egyszerre régi és új magyar földet. A kirándulást lázas előkészület előzte meg, részletes útitervet készítettünk. Innen utunk a Királyhágón át Bánffyhunyadra vezetett, ahol csodás romaházakat láttunk. Utunkat folytattuk Kolozsvárra, ahol megtekintettük a Szent Mihály-templomot, Mátyás király lovas szobrát és szülőházát, a Farkas utcai református templomot és az előtte álló Sárkányölő Szent György szobrát. Vacsoraszállásunkon, Magyarlónál láthattuk Kiss Manyi emlékművét.

Szerettünk volna minél többet megmutatni Erdély természeti és épített örökségéből így került be a programba a világörökség részét képező Torockó a fölé magasodó Székelykővel. Utunkat folytatva Szováta alatt elhaladva meglátogattuk a méter mélyen fekvő parajdi sóbányát. Innen utunk a korondi kerámia hazájába vezetett. Farkaslakán koszorúzással, a Székely- és a Magyar Himnusz eléneklésével tisztelegtünk Tamási Áron sírja és a Trianoni emlékmű előtt.

19 01 sajtfesztival B

Székelyszentlélekre érkeztünk a szálláshelyünkre, ahol finom süteménnyel, pálinkával és zeneszóval vártak bennünket a szállásadóink. Reggeli után a Tolvajos-tetőn át Csíksomlyóba vezetett az utunk, ahol megtekintettük a kegytemplomot. A Pongrácz-tetőn átkelve érkeztünk a haragoszöld hegyek által szegélyezett Gyilkos-tóhoz. Innen lesétáltunk a Békás-szorosba. A délutáni órákban érkeztünk Csíkrákosba, ahol kocsikázásban volt részünk a vacsora előtt. A vacsora alatt zenekar gondoskodott a jó hangulatról. Késő este érkeztünk a szálláshelyünkre Székelyszentlélekre.

Reggeli után ellátogattunk Szejkefürdőre Orbán Balázs síremlékéhez, majd koszorút helyeztünk el és elénekeltük a Magyar Himnuszt. Tusnádfürdő-Székelyudvarhely-Csikszeredát érintve érkeztünk a Szent Anna-tóhoz, mely Európa egyetlentermészetben megmaradt vulkáni tava. Utunkat folytatva Kézdivásárhelyre érkeztünk, ahol Gábor Áron rézágyús szobrát tekintettük meg.

Innen utunk a Kászonokon át vezetett a Nyerges-tetői hősök sírjához. Utunk következő állomása Székelyudvarhely, ahol megtekintettük a Fő téri látványosságokat, majd szálláshelyünkre, Székelyszentlélekre érkeztünk. Reggeli után búcsút mondtunk szállásadóinknak és Segesvárra utaztunk, ahol kis sétát tettünk a középkori várnegyedben.

2015. február 10. folyamatosan frissítve!

Innen utunkat Marosvásárhelyre folytattuk, ahol megtekintettük a Kultúrpalotát, a Rózsák terét, a virágórát és a Bólyaiak szobrát. Kolozsvárt elkerülve érkeztünk a határra. Az esti órákban érkeztünk haza Gyálra. A látottak szépségét nem lehet leírni, a vendégfogadók kedvességét szintén nem. Kerepesi Kertbarátkör Kerepes.

Telefon: A kör ben alakult 13 fővel, azóta működik, jelenleg 53 fő létszámmal. Összejöveteleink általában kéthetente vannak, évente más városban működő kertbarátkör meglátogatása és kirándulás hazai tájakra. Csapatunk azóta is töretlen lendülettel működik, célkitűzéseink nem változtak. Az országos szövetséggel együttműködve dolgozunk, részt veszünk a továbbképzéseken, a három napos kihelyezett programokon. Közel 35 , az ország különböző területén működő kertbarát körrel vettük fel a kapcsolatot, egy-egy napos ismerkedési program keretében. Működésünkhöz az Önkormányzattól pályázat útján kapunk anyagi támogatást.

Részt veszünk városunk életében, látogatjuk programjaikat, rendezvényeiket, esetenként feladatokat vállalunk, pl.

Élelmiszerhamisításért több milliós bírság

A kertben végzendő tevékenységek mellett orvosi előadásokat hallgatunk, különböző témakörökben előadókat hívunk, színház és múzeum látogatásokat, közös kirándulásokat szervezünk. Az Önkormányzat segítségével a Civil Ház udvarán két magas ágyást készítettünk, és elkezdtük a munkát.

A kertészkedésben résztvevő diákok nagy örömmel művelik a kertet, rendszeres elfoglaltságuk lett az iskolakerti tevékenység és közben szép lassan megtanulják a növény és zöldség termesztés nem könnyű feladatát, örömeit és nehézségeit is. Átlag életkorunk 70 év körüli, ami a legtöbb kertbarát körre jellemző, nehezen tudunk fiatalabbakat Körünkbe csábítani. Összejöveteleinket két hetente tartjuk a Petőfi Sándor általános iskola ebédlőjében.

Boldog Kukta: Gasztronómiai programok Magyarországon

Viszonzásul zöld növényekkel segítjük az iskola szebbé tételét. A Civil házunk kertjének tavaszi és őszi teljes körű rendbetételét és a virágok állandó locsolását és programjaink közé soroltuk. Május 6.